Pagery se v restauracích používají pro přivolání číšníka do kuchyně, jakmile je jídlo připravené. Může se tak servírovat absolutně čerstvé.
Má-li restaurace ambice poskytovat kvalitní služby, a nechce-li obtěžovat hosty zvoněním z kuchyně, nemá v podstatě jinou alternativu, než použít pagery.
Pro restaurace, které jsou více členěné, kuchyně je v jiném podlaží či daleko od sálu pro hosty, je to víceméně absolutní nutnost.
Další zlepšení služeb přinášejí stolní vysílače, pomocí kterých si mohou hosté bez obvyklého mávání či pokřikování přivolat pohodlně obsluhu, chtěji-li si objednat, či zaplatit. Zváště vhodné jsou pro salónky, venkovní terasy a jiné vzdálenější části restaurace.
18.02.2020 Spolu se schválením novely zákona o 3. a 4. vlně EET se objevilo velké množství firem, které se předhánějí v tom, jakou pokladnu či software drobným živnostníkům nabídnout. Víte, na co si dát pozor a jak poznat spolehlivou firmu od té nepoctivé? „ZDARMA“ má v sobě vždycky nějaký „háček“ Při rozhodování jsme mnohem v…
Ze zkušeností:16.08.2017 Jak se nyní opět ukázalo, jen cena nemůže zaručit dobrého partnera v podnikání a znovu se potvrdilo staré české přísloví: Levně koupené, dvakrát placené. Předkládáme proto pár otázek k zamyšlení při výběru Vaší nové pokladny. · Víte, jak dlouho vydrží tablet v provozu 8 hodin denně? · Víte, jaká je …